Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Tuesday, March 18, 2008

Rootsi sadamas maksab jupp nööri 10 ööri

St Patty`s möödus päris meeldivalt. Toimus taktikaline õllejoomine, mis seisnes selles, et laual olid täis õlleklaasid, mis kehastasid vaenlasi. Meie taktika seisnes selles, et staap oli vaja ära lõigata rindest. Tuli juua ära need klaasid ja kannud, mis staapi frondiga ühendasid. Kui me olime seda peaaegu saavutamas, ilmusid välja vastalise abiväed, kui lõpuks pidi õllekompanii alistuma meie vägevale aliansile. Mina olin igatahes pärast lahingut üsna lääbakil, kui jõudsin kell 10 seminari.

Teisipäev on hea, sest siis on kursused, mis mind reaalselt ka huvitavad. Näiteks praktiline eetika ja Tooli seminar ja siis võrdlev usundilugu. Viimases avastasin, et zoroastrism on äärmiselt huvitav religioon. Eriti meeldib mulle see, et kui kogu kurjus on maale vangistatud (mis peaks toimuma suht lähiajal, paari sajandi pärast), siis saadetakse head taevasse ja pahad põrgusse ja maa täitub sulametalliga, mis pärast põrgusse voolab ja seal kõik olematusesse saadab. Need, kes pole surmapattu teinud, veedavad põrgus vaid mingi aja, kus neile tehakse tagasi see, mida nad ise halba teinud on ja siis visatakse nad põrgust välja ja nad võivad taevasse suunduda. Surmapattudeks aga on raipesöömine, räpaste asjade põletamine, ebaloomulik suguelu ja midagi veel, mida ma ei tea. Üldiselt seisneb selle religiooni harrastamine suuresti tule kummardamises ja enda pesemises. Räpane olla on kuritegu. Kõlab päris huvitavalt ja meeldivalt, kuid mind häirib kohustus abielluda ja sugu jätkata, mis on vajalik selleks, et inimesed on Jumala käsilased kurjuse vastu võitlemises ja neid peab palju saama.

Ma usun, et kui me Ronaldiga sügisel Indiasse lähme, siis saab zoroastriste ka tegelikkuses näha ja nendega rääkida. Aga see sulametalli asi on ikka üle prahi. Huvitav, milliseid seeni Zarathustra suitsetas enne selle väljamõtlemist? Igatahes tõstetakse maa pärast sulametalliga glasuuritamist kuuga ühele kõrgusele. Siis kui kurjus on siit kadunud. Vot nii.



3 Comments:

At 6:51 pm , Blogger mina olen mina said...

zoroastristide kogukond iraanis ei asunud või?

 
At 6:51 pm , Blogger mina olen mina said...

zoroastristide kogukond iraanis ei asunud või?

 
At 12:04 am , Blogger Sander said...

pärsias asus, jah tänapäeva iraanis, kuid moslemid on nad sealt välja tõrjunud ja põhiliselt võib neid leida indiast.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets