Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Thursday, January 24, 2008

Hommik

Eelmine, deebenitekaotusest rääkiv papüüruserull oli siiski Ekhszandori poolt kirja pandud, kes minu pitsati kogemata alla vajutas.

Lubasin Ekhszandoril tunni magada ja siis palusin, et ta üles tuleks. Aga kuna ta ei tulnud kiskusin oma riided puruks ja katkusin om ajuukseid ning raputasin tuhka pähe jumalate ees. Ja kui ta siiski ei tõusnud soovisin teda selja pihta lüüa Niiluse bambusest tehtud kulbiga ja pärast korduvat materdamist lubas ta kõik asjad ära tappa, üles lüüa ja teatas unes, et: "Putsi, see oli päkapik!", ning lubas, et näitab mulle. Samuti soovis ta minuga natuke magada enne linna minekut, mis minu arust on vägagi Süüria homoseksuaalsete kommete sarnane, mis mind mu sõbra Ekhszandori juures üsnagi hirmutab.

Nüüd aga asun oma sõpra enda suureks meelehärmiks veel nüpeldama, et ta üles ärkaks ja linna liiguks veel amforasid maitsma.

1 Comments:

At 2:11 pm , Blogger Sandra Falke said...

te ei ole normaalsed.
aga vähemalt on sellest amüsantne lugeda. :-P


(imdb annab cloverfieldile 8.1 ja rottentomatoes 75%, niiet ma arvan jätkuvalt, et see on hea plaan.
:-P)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets