Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Tuesday, March 04, 2008

Ja kui seene ära söön, siis hakkan kohe nõiduma!

Kõigepealt natuke rumalatest autojuhtidest:

Eile läksin peale trenni Raidi juurest seminaris kasutamiseks mõeldud teksti ära tooma. Samal ajal ilmus sinna oranž Ford Focus, kerge spoilering ja suht ok valukad all. Minu suureks imestuseks tulid sealt välja kolm tütarlast. Iga üks võttis autost pudeli või paar joovastava joogiga ja siis hakkasid nad kõik ühe trepikoja poole astuma, ise rõõmsalt vesteldes ja vahele hirnudes. Mina rääkisin parajasti Raidile seda, kuidas "õlg mõnusalt näkku surutakse", ehk siis seda mida me parajasti trennis teinud olime. Oranž sõiduauto Ford ei tahtnud ka paigal püsida ja otsustas kallakust alla veerema hakata. Veerenud 3-4 meetrit põkkus ta ühe vanema fordiga. Teooria on selline, et kui vanem ford hommikul minema sõidab, veereb uuem eksemplar mäest alla. Naissoost juht oli unustanud käsipiduri peale tõmmata.

Täna tulin koolist ja olin jõudnud juba nii kodusele ja tuttavale Veeriku tänavale, kui minust möödus halli värvi universaalkerega auto. Margile tähelepanu ei pööranud, kuna see auto oli suht lame, nagu ka tema juht, kes asus lumisel ja jäisel teel kässeriga kurvi võtma. 90 kraadi asemel 130 pööranud auto põkkus mõnusa kolksuga vastu mingit posti. Autot juhtinud isik tuli välja ja silmitses murelikult mõlki kohas, kus tagumise ukse käepide asub ja kus nimetatud uks kerega ühineb.

Siin muide on artikkel käsipiduritest: http://en.wikipedia.org/wiki/Hand_brake

Aga ma ei saa rohkem kirjutada, kuna pean hakkama mõtlema välja tõestust, et kartulivõtmine on võimalik. Kasutan selleks eelmise aasta epistemoloogia konspekte, kuigi vastane pidi olema munn demagoog, nii et ratsionaalne lähenemine ei pruugi toimida. Aga proovi peab tegema, seda enam, et teema on nii kreisi.

Ja veel, elu24 väidab, et Iisraeli psühholoog oli avastanud, et Mooses ja tema kaaslased kasutasid narkootikume. See seletaks hästi 40 aastat mööda kõrbe kolamist ja Jumala hääle kuulmist ja kinnitaks minu teooriat, et LSD viib Jumalale lähemale.

1 Comments:

At 5:48 pm , Blogger mina olen mina said...

kle sa käid elustreeningus või? kaugel te olete seal. ma tegin uue, et saaks vastuse kohe enda mailile või blogisse võimaitea, mingi valik oli seal all. minu aadressile. pohh postita siia ka. liiga keeruline.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets