Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Thursday, February 21, 2008

OMG!1 Cheezsburgr!

Nonii, olen jälle järjel. Kõik sujub, motivatsiooni on rohkem kui viimase 3 kuu peale kokku.
"I have some good news and some bad news, i´m gonne give you the bad news first: I ran over your dog. Twice."
"Sonofa..."
"And the good news? Ha!There is no more bad news."

On huvitav teada, et mõnedele inimestele seostuvad viinasokid alkoholismiga, kanepisokid aga on OK!

BTW, kas te teadsite, et mees, kes joob ära nädalas 6,7 liitrit, elik 13,5 pudelit õlut on alkoholi kuritarvitaja? Ja see kes joob korraga ära üle 5 õlle on kah kuritarvitaja? Mwahahaha! Naiste puhul on antud kogused veel väiksemad muide.

Praeguseks on käes 71 APd plaanitud 75st, 2 APd peaks kohe-kohe lisanduma, nii et ma olen peaaegu graafikus.
Aga tähtsaim on see, et ma tulin lõpuks sellelt cursed wretched töölt KVÜÕAst ära.

Ja natuke huumorit:
http://www.youtube.com/watch?v=E3CRE9kFRvo
http://www.youtube.com/watch?v=hJhYevnP9rg

Mu tekst on hüplev ja segane, sest ma olen Võlaõigus III loengus, kus räägitakse ostja poolsest vastutusest, mis mind kohe nii väga huvitab.

Land of soap and water,
Hitler's having a bath.
Churchill's looking through the keyhole,
Having a jolly good laugh
Be..e..e..e..cause...

Hitler has only got one ball,
Göring has two but very small,
Himmler is somewhat sim'lar,
But poor old Goebbels has no balls at all.
And now for something completely different:
the Absolute Undeniable Truth about Religion in Modern Debates!



Muide, ma siiski vist pean enda kandidatuuri üles seadma järgmistel Linnavolikogu valimistel, sest ühelgi praegusel parteil ei ole adekvaatset zombirünnaku vastast kava. Ma kavatsen juba lähikuudel eeltöö ära teha ja registreerida MTÜ
"The Committee for the Liberation and Integration of Terrifying Organisms and their Rehabilitation Into Society"



"Continue your activities you peasants, or I will have you shot!"
Kindralmajor Erich von Klinkernhoffen

1 Comments:

At 10:00 pm , Blogger Sandra Falke said...

Gruebner for president.

:D

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets