Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Tuesday, November 27, 2007

Ära tuututa!

"... poistel pihku paugutada!"
Kalevipoeg

Nädalavahetus möödus nagu üks nädalavahetus mööduma peaks. Reedel Sandraga Tallinnasse, õhtul linna, Club Hollywoodis tantsulkat ja parim noorteansambel Bedwetters. Heh, või siis mitte. Kuid kokkuvõttes oli meeldiv.
Laupäeval oli komerš. Kui Ronald kohale jõudis, oli Sander juba purjakil. Ronald asus kohe kiiresti järgi jõudma. Õnnestus kah. Poole kahe paiku asusin koos äsjase Eesti parima šhowbaarmäni Ahtiga ennast tagasi linnapeale asutama. Pärast ühe takistava mõnemeetrise metallaia ületamist olime Tallinna peal ja vabad. Otsustasime kasutada õhtu ära eesmärgiga tutvustada Ronaldile erinevaid põhilisi šotte, Ronald nimelt on šotikultuurist üsna kaugele jäänud siiamaani. Sandri kaotasime kuhugi ära, viimati nähti teda jalutuskeppi keerutades ja kõva häälega lällates Nõmme metsa suundumas.
Ühesõnaga lendasime esimesse vanalinna baari sisse, tellisime 6 šotti ja asusime maitsma. Selle aja peale hakkas mul bravuuri juba üle ajama ning ma otsustasin Ahtile single malt ja blend viskide vahet selgitama hakata. Ma loomulikult tol momendil hinna peale ei mõelnud...
Edasi lendasime kas Nimega või Nimeta baari, igatahes oli kell circa 3 ja karaoke oli täies hoos. Võtsime Long Island Ice Tea´d ja asusime karaoketama ning tegime tsipa tantsulkat kah. Mingi aeg lõppesid joogid, mind saadeti uute järgi. Torkasin kaardi maksemasinasse, hakkasin PIN koodi trükkima ning üllatusin sügavalt, et PINi numbrid näha on ekraanil. Tulemuseks oli aga, et kahe suure Long Islandi eest sai makstud circa 9 krooni sentidega. Päris hea.
Kui me kesklinna ditchisime oli kell juba n ja minu konditsioon n+1. Ma olin juba üsna kindel, et olen tagasi Gruusias, igatahes asusin Vabaduse Kellade juures vene taksojuhiga mustamäele sõidu üle kauplema. Hinna 100 krooni peale saanud esitasime Ahtiga talle aadressi, mille kohta tuli pärast välja, et seda ei eksisteerinud. Sõitsime ringi tugevalt rohkem kui 100 krooni eest, nii et muutusin täiesti joviaalseks oma õnnestunud kauplemise üle. Ajasime veel veidike juttu viimaste ärkvel inimestega ning otsustasin, et ma nüüd navigeerin ööbimispaika.
Loomulikult olin mina selleks ajaks Imperaator, kelle käsul terveid planeete kõrbeks muudetakse, nii et loomulikult viib see troll, millele ma istun, mind kohe õigesse kohta.

Ei viinud. Ööbimiskohta saabusin n+liigapalju aega hiljem kui oleks võinud.

Ja pühapäev sai veedetud Õ-Fraktsiooni saatel!
"This is my sidekick, I don´t know what his name is."
"My name is..."
"Shut the fuck up!"
:-)

PS. Du bist mein liebste Nigga!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets