Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Sunday, November 11, 2007

Tegelikult

peaks ennast tagasi tõmbama tsipa. Neljapäeval võtsime Sandriga mõned õlled (n+1) ja ma jõudsin koju 4ja paiku, pärast üht demagoogilist vaidlust, mis mul kukeharja punaseks oleks ajand kui mul kukehari oleks.
Reede läksime Sandri poole Antsuga, võtsime 2 Gini +toonikut ja Mintut + mineraalvett ning arutlesime Eesti vanglasüsteemi plusside ja miinuste üle. Kuni olime kõik joogid ära joond ja üsna konditsioonis. Ja SIIS läksime alles linna.
Igatahes kella 3me paiku astusime jalgsi McDrive'i autode vahele, kus mingi venelane hakkas seljataga bemmist roppu tiblasõimu välja laskma ja sõitis mulle otsa. Mille peale Sirel käratas: "Riigikeeles!" ja mina hakkasin ta autonumbrist pilti tegema. Selle peale läks tüüp ja ta tšikk absoluutsesse paanikasse. Purksid käes otsustasime, et tegelt on see hästi hea idee ning läksime uuele ringile. Seekord hakkasid mingid tšikid karjuma. Sander põrutas kohe: "Esitage autojuhiload ja muud dokumendid!" Mille peale üks tšikk kriisatas: "ÄÄÄ! Ära räägi nendega, nad on mendid!"
Ja laupäeval oli Beats from the Vault, mis oli päris... huvitav. Ma arvan, et ma hakkan kah muusikuks, võtan oma instrumendiks... süleraali!

High Five!
Nämm-nämm, raisk!

3 Comments:

At 11:04 pm , Blogger Isa Pjotr said...

Huvitav... mina olin kah ükskord suvel McWalki tegemas ning mitte ei sattunud konflikti kellegagi vaid kolm tšikki kleepisid ennast külge. Võibolla nad arvasid et alakatele burksi ei müüda. Tegelikult aga, kui silmavaate hägusus öö jätkudes vähenes, selgus et üks neist oli minu endine kursaõde. Vaata siis mis juhtub kõik.

 
At 4:16 pm , Blogger Sander said...

hi5 dude! :D

 
At 5:29 pm , Blogger Dragonfly said...

Öösel Mäkkist burksi tellida tundub olevat üks ohtlikumaid tegusid Tartus. Paar nädalat tagasi üritas mingi bemm meidki laiaks litsuda :P

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets