Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Saturday, September 15, 2007

Gravitatsioon on ainult teooria

Mina pooldan kahe käega hoopis intelligent falling theoryt, mis on palju usutavam kui mingi tõestamata gravitatsioon.

Kool on alanud ja ma avastasin kohutava šokiga, et erinevalt eelmisest aastast pean ma kohal käima! Ja palju! Ja iga päev! Väga absurdne.

Mul algas ka eesti keel ning kuigi kartsin, et tuleb mingi eriti igav plöga, siis nüüd olen oma lektori andunud fänn - ta nimelt alustas ainet ristisõjaga sõna õlu valestikäänamise vastu. Ka mina olen alati arvanud, et kõik, kes ytlevad nimetavas "õlle" tuleks esimese hoiatusena seina äärde panna ja maha lasta.

Pidin täna hommikul NATO testi tegema, aga ma loomulikult ei jõudnud sinna delirium tremensise tõttu.

Sander sai uued amordid kätte. Kõvv. On võimalik, et tema vapustav auto hakkab ka reaalselt liikuma mingi aja pärast.

Solženitsõnit ja Sruogat olen lugenud viimasel ajal, erinevas stiilis kirutatud vaated erinevatele vangilaagritele, vastavalt siis "Üks päev Ivan Denissovitši elus" ja "Jumalate mets".

Ja kokkuvõttes olen leidnud, et minu ristiema on kõige parem inimene minu tutvusringkonnas.

3 Comments:

At 9:04 pm , Anonymous Anonymous said...

ai-ai, ronald, mul oli sinusse rohkem usku. mina näiteks jõudsin 6.40 rongile. võta eeskuju : D

 
At 4:27 am , Blogger Ronald said...

mm, siinjuures pean vajalikuks ennast välja vabandada. Kuigi mul ei oleks mingit probleemi olnud aintud seisundis testi teha, ei olnud küsimus sooritamises.
Küsimus oli kohale jõudmises - ma nimelt ärkasin 20 minti enne testi algust ja polnud autosõiduvõimeline.
Ning taksoga ma ei sõida.

Sest see on purssuilik leiuts.


Ja raha on vähe.

 
At 12:22 pm , Anonymous Anonymous said...

nagu vanarahvas ütles, loll on see, kes vabandust ei leia.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets