Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Wednesday, September 05, 2007

www.elu24.ee

Le Roi est mort. Vive le Roi!

Kool on jälle käes. Tegelikult ma täiesti ootasin juba, kuna eelmine aasta mulle meeldis. Kooliga kaasnevad aga mõned ebameeldivamad asjad, näiteks inimestega kohtumine, kes mulle eriti ei meeldi. Aga kõik tuleb üle elada.
Viimasel ajal on tekkinud mingi huvitav hoolimatus, ei ole soovi inimestega lähemalt suhelda. Eks suve sündmuste järelmõju vist. Aga samas oli hea tunne jälle vahelduseks ülikond selga lükata.

Augusti lõpus käisime Sandri, Keki, Mäxi ja Joosepiga üle pika aja mängul - saime täisgrimmi, circa 2k väärtuses - hoopis teine tunne oli.

Ahjaa, me saime Sandriga uued töökohad. Riigiteenistus jälle, nii et õppemaks makstakse meile kinni - Vampiirikütid, poole kohaga. Sander on teise poolega inkvisiitor, mina olen parkimiskontrolör. Ma tegime esimese reidi kah juba - Beats from the Vaulti, kus teatavasti käivad gootid ja goote tõmbavad vampiirid. Meie reidi aga rikkus ära 1) Kek, kes kohale ei tulnud (1/4 kohta tööõpetuseõpetaja), ta on KINDLASTI vampiiride mõju all ja 2) Olev, kes mulle liiga palju õlut ostis - ka tema on nagunii proletariaadi vereimejatega mestis.

Õppefilmideks meie uue ameti treeningul ostsin From Dusk till Dawn 1-3.


Augusti lõpus oli Religioonitolerantsi konverents Ateena keskuses. Kokkuvõttes täitsa huvitav, nii mõnigi sellega koos näidatud film oli väga hea, aga miks ma sellest kirjutan on, et minu kätte sattus ühe paadunud skinheadi kirjalik ülevaade religioonitolerantsist rääkivate inimeste kõnedele koos mehe enda arvamustega. Üks viimase aja paremaid lugemisi :-)


Mm, seoses lugemisega - Fareed Zakaria "Vabaduse tulevik" on äärmiselt hea. Suudetud kirjutada hämmastavalt erapooletult, kuigi vaatenurk on tugevalt vasakpoolne.


Väikse summa eest sain endale kogu Bondi kollektsiooni kõrvale ka kõik Quentin Tarantinoga seotud filmid ning Hannibali seeria.


Häid kella 8si seminare kõigile siis!



PS. Kuidas aru saada, et kvantfüüsik on nolifer? Tuleb küsida seletust Schrödingeri kas(t/s)i teooriale. Kui ta seletab kasti olemuse ära ja lisab lõppu: is the cat dead or alive and if it is dead, does it drop any loot?

1 Comments:

At 7:29 pm , Blogger Hoarfrost Infernal said...

Paistab, et Ronaldile on hakanud kiisud meeldima.

;)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets