Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Monday, August 06, 2007

Welcome to the Machine

"What did you dream? It's alright, we told you what to dream."

Olen saanud nägemuse. Tegemist on puhtalt materiaalses mõttes ainuvõimaliku nägemusega.
Nimelt on mu juulikuu möödunud äärmiselt Butlerli Džihaadi vaimus. Mu mobiil varastati ära, mu läptop kallati morssi täis, mu auto sõideti ribadeks ja mu arvuti lendas õhku.
See kõik (+ transformerite film) on selge vihje kõrgematelt jõududelt, et maailm on Butleri Džihaadiks valmis! Tõuskem Üles! Üles Masinate vastu!

Gruusia reis lõppes hästi. Väga kogemusterikas reis, raske öelda, kas oli parem kui Rumeenia reis, aga võimas oli ta igal juhul.

Juuli lõpu veetsin Tuurus, keskmiselt 12 tunnised tööpäevad, pole paljust rääkida, mõned tõrvatilgad rikkusid minu jaoks suuremosa sellest ajast.

Ahjaa, Transformeritest: http://www.vgcats.com/comics/?strip_id=241

Muide, ma otsustasin, et ma pole nüüdsest enam hea inimene. Niisama lihtsalt see käiski.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets