Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Thursday, August 16, 2007

Introvertsus & kangekaelsus

Mitmest foorumist ja küsitlusest on aastate jooksul jooksnud läbi teema stiilis: Mis on sind kõige paremini kirjeldav laul/lugu? vms.
Suuremosa kalleid ennast objektiivselt hindavaid internetiinimesi muidugi kirjeldavad ennast enda lemmikartisti lemmiklooga. A la mingi powermetalhümn (our metal is so strong, coz our dick is so long) , antud momendil kuum Sky+ is jooksev poplugu (under my umbrella?) või streetgangsta kuulipanemislugu (in da club anyone... please?) .

Siiamaani polnud ma veel leidnud ennast hästi kirjeldavat muusikatükki, kuid täna autoga sõites ning kuulates ühte oma läbi aegade lemmikplaati, muide ka minu esimest CD plaati - soundtracki lugudega filmidest, mille kas Tarantino on teinud, või kus ta on osalenud, leidsin ma ennast päris hästi kirjeldava loo.

Statler Brothers - Flowers on the Wall
(Lugu mängib Pulp Fictionis siis, kui Willis on parasjagu just Travolta augustanud ja sõidab oma Datsuniga? linnas ning märkab korraga enda ees seda suurt neegrit üle tee minemas).

Tegemist on lauluga, mis kirjeldab mind kui kangekaelset introverti äärmiselt hästi - ma võin küll vihjata, et leian, et miski on valesti, aga ega ma nii lihtsalt kellelegi seda ütlema ei lähe - parem kannatan ära ja ootan, et inimene ise näeb minu käitumisest ja näoilmest ära, et mulle miski üldse ei meeldi, sest ma olen piisavalt kange küll.



Peace out ja jälgige mu näoilmeid! Grr.


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets