Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Monday, August 13, 2007

Quite an understatement


Kui Ullo juuli lõpus mingi õdagu traktoriga purustas, pold tal mobiili kaasas. Korrada keris üks polt ennast traktori seest välja ja hüdroõli voolas trakatsist välja. Masin immobiliseeritud.

Ullo läks selle peale lähimasse tallu, kus talle tulid vastu 2 kiilast laia circa 25 aastast noormeest.

Ullo küsima: "Kas palun helistada saaks, mul läks traktor katki?"

Mees1: "A sul raha on?"

Ullo: "Ei ole."

Mees1: "A tyra sa tuled siis üldse küsima, kui sul raha pole! Fuck, sinususgusel peaks laternad kohe pimedaks lööma!"

Mees2: "Saad aru, me oleme Tallinnast nädalavahetuseks siia tulnud eksole, vanaemale külla, ja sina tuled meid siia närvi ajama! Kuule, lööma tal kohe latenrad kinni ära!"

Vanaema (majast seest): "Poisid, ärge kakelge!"

Mees1: "Tyra, vanaema tunneb teda vä? A kui ei tunne lööme laternad ikka kinni eksole?"

Mees2: "Muidugi lööme!"


Järgmine päev juhtusime neid rannas laste ja naistega nägema - milline vaoshoitus ja viisakas vaikimine.


Avastasin, et olen muutunud ebanormaalselt agressiivseks ja väheleplikuks. Hakkan selles suhtes midagi ilusti ette võtma nüüdsest, et saavutada samasugune pikk meel ja andestavus, nagu mul aastat paar tagasi oli. Brr, mul on ekstremisti tunne, kes korraga ennast kõrvaslt vaatab.


Ahjaa, MUMEt hakkasin uuesti mängima. Diomedes. Kreeka poolearulise kangelase järgi. Uut sõltuvuslainet vast ei tule. Õnneks.


3 Comments:

At 10:31 am , Blogger Sandra Falke said...

lovely.

ma avastasin täna, et mul on telefoniarve astronoomiliseks kasvanud.

ja siis mulle tuli meelde, miks.

:X ;)

 
At 9:43 pm , Anonymous Anonymous said...

kjõige naljakam asi mida ma vjiimasel ajal njäinud oljen :D (mulle meeldib jotte igalepoole kirjutata alates tänasest - mingi isikliku isikukultuse teema vist). tegelikult see on ju eesti tänapäev, miks sa leplikumaks tahad muutuda - kohe oleks pidand kahe autoga tagasi minema ja turpi sõitma tüüpidele, aru ma ei saa.

 
At 9:44 pm , Anonymous Anonymous said...

tra mai pand tähele, et siin on mingi teiepoolne heakskiit ka. my bad.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets