Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Saturday, June 20, 2009

If You Had a Vineyard

Sinéad O'Connor

Erinevalt Sandrist ei ole minul kusjuures selliseid kojutulekuprobleeme olnud siiamaani. Sms, et on loogiline, et kõrtsist tagasitulek peab olema vähem sirgjoonelisel trajektooril kui sinna minek.
Kui mind pandi täna suguvõsa üritusel puhuma, et tuvastada objektiivsed asjaolud minu väites, et ma ei saa autoga sõita, sest olen veel eilsest purjus, siis 0,9 promilli saavutades oli mu esimene mõte, et ei saa ju nii heal joobel raisku minna lasta.

Mulle kummastuvad huvitavad episoodid minevikust. Peamiselt seoses maasikatega. Ma nimelt ei salli maasikaid silmaotsaski. 7 suve Tuurus tegid oma töö suurepäraselt - mu esimene reakstioon sõnale maasikas ei ole mitte maitsev või punane, vaid et kollasesse kasti mahub maksimaalselt 12 kilo maasikaid. Nostalgia.

Üle mitme aasta ähvardati mind eile ilma, et ma seda kuidagi provotseerinud oleksin. Äärmiselt huvitav kogemus.



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets