Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Wednesday, May 13, 2009

Šai-Hulud, Uss Kes On Jumal!

Alljärgnevast saavad aru ainult need, kes Düüni lugenud on ja mõistavad, miks liival kõndimine ohtlik on.
Q: Why arent there any black fremen?
A: Because blacks got rhythm, baby!

Ma olen selle nädala jooksul nii palju pahna kaela saanud mitmest suunast, et kui ma raskuste peale ei naeraks, oleks aeg vaikselt seda teist asja tegema hakata.

Miks Sander andis endale Nädala Kaika? Hea näide oli see, et ma leidsin ta too reede Toome poe eest "peatumine keelatud" märk käes. Kaks mingit tüüpi sõid seal poe kõrval seistes burksi, kui Sander neist möödus ja röögatas: "Pargite jah? Siin pole mingit parkimist!"

1 Comments:

At 11:27 pm , Blogger irvikkass said...

taipasin just, et ma tean, miks liival käimine ohtlik on ja veel mõningaid asju. Tapva loogika abil avastasin, et olen kunagi paari raamatut lugenud. ha!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets