Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Monday, April 13, 2009

Überschwung


Kuivõrd viimati käisin hääletamas eelmine aasta Leeloga Dylani filmi vaatamas, siis vahepeal olen igal võimalusel võtnud hääletajad peale. Ja nüüd sattusin uuesti Provintsipealinna nign otsustasin, et ilm on ilus ja aeg on ühiskonna ees võlg tagasi nõuda. Pärast arvestatavat ootamist olin konstanteerinud, et Tallinnas on väga palju uusi ja ilusaid autosid (+linnamaasturid ja peugeotid), kuid peale ei kippunud keegi võtma.

No selge siis. Kui ma järgmine kord satun kedagi uppumissurmast päästma, põlevast majast välja tooma või õigel momendil autoga pidurdama, siis enne esitan kiirelt kaheküsimuselise küsimustiku tulevasele päästetavale.
1) On sul auto/kasutad sa autot?
2) Kui jah, siis: kas viimase kahe kuu jooksul oled hääletaja peale võtnud.

Kui viimane küsimus on jah, siis jätkub päästmine. Kui ei, siis pillan isiku kogemata vette, põlevasse majja tagasi või vajutan pidurist mööda.

Ärge siis ohtlikesse situatsioonidesse sattuge!

2 Comments:

At 10:17 am , Anonymous O.J. said...

Linnamaasturid, Lõvid ja loomulikult imeilusad Subaru Iprezad ei olegi näiteks loodud selleks, et hääletajaid endas vedada.

 
At 2:57 pm , Blogger mina olen mina said...

kas te ei teagi, et linnamaasturid on latentsete homode autod.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets