Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Monday, March 16, 2009

Ronald luuletab

Püha Patricku
päev saabub juba homme!
Haikud on rasked.


Ma tunnen ennast pärast pühapäevast lahingut nagu radikuliidiga orav, aga vähemalt sai Sander rohkem häbi tunda, kui mina.

Eeooh. Neljap-reede oli selle eest mõnus.

Ootan ülejäänud kolme apokalüptilist ratsanikku. Nälg on kohal - sushirestoranis sai riis otsa.

PS.
Ei saa soovitamata jätta Soome a capella rockansamblit Paska koosseisus Ari "Paska" Peltonen. See on eriline.


PPS. President võttis Teinonenilt ära teenetemedali ja Teinonen väitis, et ei saa seda tagasi anda, kuna on selle oma emale kinkinud :-)

6 Comments:

At 10:30 pm , Anonymous Anonymous said...

Yeah, it's St. Patty's Day, everyone's Irish tonight. Why don't you just pull up a stool and have a drink with us?

mis filmist? ;)

K.

 
At 1:06 pm , Blogger Unknown said...

Lennukikütus vahukoorega. Ronald käivitus hetkeks, aga siis läksid tiivad pehmeks, hoovõturada tundus liiga pikk ja ta maandus enne õhku tõusmist. Seda kõike viisakaks jäädes - minu lugupidamine.

 
At 4:44 pm , Blogger Ronald said...

Boondock Saints loomulikult.

Aitäh Allan ja Ott, te olete ikka suurepärased sõbrad. Absint ja Stroh 80 maskeeritud vahukoorega hot shotiks. Ouöääärgh.

 
At 10:12 pm , Anonymous Anonymous said...

mis sa arvad, kas järg tuleb sama sitt kui üks ülessoojendatud supp muiste?
kui nähtud tahan sel teemal muljetada,
võta seda kuidas tahad, põhjuse peab ju leidma.
K.

 
At 10:57 am , Blogger Sander said...

mina arvan, et sellele ei tohiks järge teha. ja pealegi, millest see järg veel rääkida võiks?

 
At 12:00 pm , Blogger mina olen mina said...

@ Teinonen - ma lihtsalt naersin selle peale tühjas ruumis väga kõva häälega.

@ Boondock Saints järg - more killing in more epic proportions. ja loodetavasti on paar head nalja kahh. a 99% tõnstiga tuleb sitem kui esimene osa.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets