Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Sunday, January 25, 2009

Cave ab homine unius libri

ehk kartke inimesi, kellel on ainult üks raamat.

Ja seitsmendal päeval käis Ronald metsa tegemas ja nägi, et see on hea.
Samal päeval avastas ta, et tema bakatöö juhendajal on ainult tema meiliaadress, mida ta vaatas viimati detsembris.

Leelo yltes mingi päev geniaalse lause: "Ma mõtlen aegajalt ka vene keeles, aga kuna mu vene keel on nõrk, siis ma leian end mõtlemast ainult labaseid mõtteid!"

Metsas olles tekkis mul kahjutunne imepisikese traktori suhtes, kes pidi hiigelsuuri palke välja tõmbama. Sellest tulenevalt tekkis vajadus väikse põka vägitegusid mobiiliga jäädvustada. Hilisem vestlus gmailis.

mina: traktorist vaatas mind lõpuks päris imelikult, kui ma teda igal võimalikul momendil mobiiliga varitsesin
sms, et kujuta nyyd ette: sõidad sina põkaga rahulikult metsas ja korraga märkad puu taga laigulises vormis tüüpi, ühes käes mootorsaag, teises väike must ese, millega ta sind sihib
ja nii mitu korda tunni jooksul, 6 tundi järjest
Liisa: seda ei jäädvustanud keegi?
mina: ei, ma ei jäta oma tegevusest jälgi!
ma olen professionaalne põkakütt

eeltoodust loodi fotoroboti abiga alltoodud pilt.


Mul oli täna õhtul seest kuidagi väga tühi tunne, aga üks margarita, natuke vestlust ja väga üllatav telefonikõne tegid mu tuju määratult paremaks. Aitäh.

Melanhoolia parim kaaslane. Anjani.

2 Comments:

At 5:11 am , Blogger irvikkass said...

Oo, kes see andekas kunstnik küll oli?
dumdidummdidumm

 
At 6:32 pm , Blogger Unknown said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets