Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Saturday, January 24, 2009

Deathmatch

On laupäeva õhtu ja meil käib Sandriga vihane võitlus Heroes III-s. Meie esimesel kokkupuutel andsin ma talle valusalt nina pihta, kuid ta jätkab ülbamist. Tsiteerib mulle siin Malevat ja loodab, et provotseerib mind siin sellega enda kindlustatud lossi ründama. Aga ma pean seekord olema kannatlik. Sest kui ma ta lõpuks põrmu tallan, saab võidurõõm olema suur. Oh kui suur.

Mm, pilt suurimatest HU? fännidest.



Edit: Hah! Asi edeneb ülisoodsalt. Pirpjati Vägistaja nekromandid tabasid Techno-Allahi ühe põhivägedest taktikaliselt taganemiselt ja purustasid need peaaegu täielikult.

Edit 2: Techno-Allahi põhikangelane pidi punuma minu vägede ees nagu märg koer. Käivad ettevalmistused tema pealossi piiramiseks.

Viimne Edit: Techno-Allah on põrmu tallatud! Lõpuks võidutses strateegia pimeda ja lolli õnne üle. Universumisse on õiglus taastunud.

1 Comments:

At 12:32 pm , Blogger irvikkass said...

Eriline lõng!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets