Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Saturday, January 17, 2009

Juristinaljad

Minu unekogus per nädal on vajunud üsna madalale numbriteni. Millest tulenevalt, kui pidin lahendama varavastaste kuritegude aines kodukaasust lõppes üks osa sellest niimoodi:

Kihutamine Kehalisele väärkohtlemisele § 22 lg 2 järgi §-le 121.
Objektiivne koosseis:
*Põhitegu – Põhiteoks on Bruno peksmas Naani, mis ülal on juba kinnitust leidnud.
*Kihutamistegu – Kihutamisteoks on Malle Bruno veenmine ja raha lubamine, et too ikka Naani toltšokiks.
*Põhjuslik seos – Ilma Malle poolse raha lubamise ja veenmiseta poleks Bruno Naani tampima läinud.

Sinna juurde meenus mulle, et kui ma tegin õigusajaloo eksamit, kuhu ma materjale kaasa ei võtnud, istus minu ees üks kena neiu rüperaaliga. Meil oli üks sama eksamirühm ja mõlemad jõudsime, nagu paistis, üsna üheaegselt 3nda küsimuseni:
Võrdle: Omandisuhete defeodaliseerimine Euroopas ja Eestis.
Ja minu tunne, et saan kõige vähem punkte kadus, sest see kena neiu asus guugeldama, et mida see feodalism siis ikka tegelikult tähendab.

Aga ühesõnaga, yin ja yang eksju. Sain tööd kaitseväe matke(simulatsiooni)keskuses. Poole kohaga. Käin kohal kui tahan pmõtst. Palk on tugevalt üle selle, mida Kaitseliidus täiskohaga valvurina teenisin. Phun on selles, et ma olen IT spetsialist :-) (Nimekaardile tuleb: Ronald Riistan - Simulant)

Elu ise veereb mööda rööpaid omasoodu. Mul on hea meel, et saime Sandriga Mai vedada Diablo 2te mängima. Samas eilne tegi väga mõtlikuks kõigi oma infokildudega. Järelemõtlemispõhjusi kui palju. Aga esimest korda nägin, et üks neiu on võimeline jooma 5 tekiilat ära seltskondlikult, samal ajal kui mina pisikest õlut joon.

Temaatiliselt:

4 Comments:

At 9:28 pm , Blogger Unknown said...

Unustad parimad, milles tapmisele kihutaja pannakse puhuma, Vladimir võtab Naanist ampsu ja Leo jääb juhilubadest ilma, kuna kihutas Brunot mopeedi müüma.
Õigusvastasus ja süü: kas mopeediga on võimalik kihutada?

 
At 3:18 am , Blogger Ronald said...

Õige õige. Üldse peab uurima, kas see, kui Malle laseb Brunol Naani peksta on töövõtuleping või käsund.

 
At 2:47 pm , Blogger Sander said...

oh teid juriste küll...
äkki panete põlema ennast vms, ah?

 
At 5:15 pm , Anonymous Anonymous said...

sekundeerin!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets