Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Monday, February 16, 2009

Sobiratelnõi podesh

"Vasja!" hüüdsin ma meelehärmis. "Nüüd, kus me lahkume, ütle mulle ometi täpselt, kust sa tulid ja kuhu tagasi lähed?"
"Ma ei ütle seda sulle sinu enese huvides," vastas mu sõber. "Sest kui sa mind uskuma jääd, võid aru kaotada."
"Aga ma loodan, Vasja, et sa ei ole ingel," ütlesin ma. "Sest kui sa ingel oled, võin ma religioosse oopiumi küüsi langeda."
"Löö või larhv üles, kui mina ingel olen!" hüüdis mu sõber. "Sa võid rahulik olla: Ingleid ei ole ja pole ka ette näha. Kui sa tahad ajapikku selgust saada, kust ma pärit olen, siis soovitan sul hoolega ulmekirjandust lugeda."

Vadim Šefner - Viie veaga noormees ehk ühe lihtsameelse pihtimus

Head frickin sõbrapäeva eksole. Reede oli hommikust õhtuni üsna sürreaalne, aga äärmiselt mõnus. Minu tänud ja heasoovid osalistele.
Paralleelselt, aga mitteseonduvalt:


Soovitan huvitavat lingvistilist/analüütilist ülevaadet sõna seks sünanüümidest.

Brah, mul tekkis vastupandamatu isu sushi järele, aga need ajad on kahjuks käest lastud.
Aga üldiselt on mul praegu maailmavalitseja tunne. Mitte kõigutamatu, vaid vajadusel kummarduv, mitte fundamentaalne, vaid põhimõttekindel. Seitsme Mere valitseja.


PS. Filmisoovitusi. Walz with Bashir ja Slumdog Millionaire on kindlasti viimase aja parimad. Kui teil vähegi tõsisemate teemade jaoks aega on, vaadake neid.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets