Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Wednesday, April 01, 2009

Ei ole aprillinali

Szandor sai tööd.

Ja mina sain trahvi (parkimine). Kulunud lugu eksole?

Ja paar väljavõtet tavakooli laste kirjutistest:
Tugevad kivid on kraniit ja keberniit. Keberniidist tehakse katuseid.
Kaamel on loom kes joob nagu loom ja kelle sitta põletavad petuiinid
Ilm on üleilmne ilmastiku ilmnemine
Ja kui naine on üle aisa pannud, siis avalduvad tal kodominantsed tunnused.
Sahhariidid on tsüklis. Mul on vend pidevalt tsüklis.
Kui kopsu tükk jääb vee peale, siis saavad arstid teada tunnet olla kohtu haamri all.
Kui kops ei upu on pisdets.
http://teadusuudised.blogspot.com/2008/01/uut-teadusilmas.html

Ja siia otsa midagi, mida mina pean tõsimeeli õppima.
Näiteks kuigi prostitutsiooniteenuste osutamise leping on tühine heade kommete vastasuse tõttu (VÕS §1028 lg 2-st tulenevalt on soorituskondiktsioon sellisel juhul välistatud), ei ole tellijal siiski nõuet teenuse osutaja vastu teenuse eest makstud raha tagasisaamiseks. Avalik õigus võib siiski ette näha saadud raha konfiskeerimise.

2 Comments:

At 4:35 pm , Blogger Sandra Falke said...

"ei, mina ei saa trahvi - mul pole raha, et seda maksta, seega ma lihtsalt ei saa trahvi saada!"

"mine kella! mine kella!"

..näide sellest, kuidas Ronaldi ja Sandri argumendid, üks kaine ja läbimõeldud, teine purupurjus ja puhtast hetkerõõmust ajendatud, tunduvad antud hetkel äravahetamiseni sarnased. Olgu siis Taevaskojas kell kuus hommikul või Tartus pärastlõunal.

Kellelgi on karmavõlg!

Samas, kui sa karmat ei tunnista, siis milleks tunnistada sellise tühise paberi nagu parkimistrahvisedeli võimu?

:-P


Vabal hetkel luban minigiljotiini valmis teha.

 
At 6:41 pm , Blogger Ronald said...

Eiei, pole plaaniski paberi võimu tunnistada, seekord hakkan ma protsessima!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets