Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Saturday, May 09, 2009

"12 aastat!" ja "Mina, oma kätega!"

Me pole ammu välja andnud nädala kaika auhinda. Sel kuul saan selle mina, kuigi topograafiline debiil Ronald, kes ei tee vahet Prantsusmaa ja Hollandi lippudel, pakkus tõsist konkurentsi. Kuid minu deliiriumis tehtud tegudele jääb see ilmselt alla.

Et aga aktiivsed inimesed, ehk aktivistid on jubedalt tüütud, siis otsustasime meie hakata passivistideks, mis tähendab, et me istume ja joome passiivselt, ega muutu aktiivseks.

Ja soovitan kõigil vaadata filmi nimega "Disko ja tuumasõda", mis kinnitab lõplikult elu absurdsust. Hingetühjus ja amoraalsus, muud ma ei ütle!

2 Comments:

At 4:20 pm , Blogger mina olen mina said...

Hingetühjus ja amoraalsus panevad majanduse rattad käima. Nii, et kõik on korras.

Kle sa paaris viimases radikaalse filosoofia lonegus oled käinud? Kaugel te olete?

 
At 4:21 pm , Blogger mina olen mina said...

heh ma lugesin just, et teie blogi pealkiri on "Nii, kes teab mis asi on enamus?" :S

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets