Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Tuesday, December 12, 2006

Fear is not an option

Ma tunnen ennast üle hulga aja tõsiselt õnnelikuna - nagu oleks jõulumeeleolu, uueaastameeleolu, sünnipäevameeleolu ja täisõllekastileidmismeeleolu korraga minu peale langenud. Tänu ühele inimesele. Nojah, lähipäevil tuleb veel teha mõned negatiivsed käigud, but it's for the greater good.

Nädala "kompleksse inimese quote" on Londoni pommitamise plaani loonud geeniuse Göringi ütluse
"If I hear the word Culture I reach for my gun."
parafraseering
"If I hear of Schröedinger's cat I reach for my gun." - Stephen Hawking

Ma olen suuremale osale oma tutvusringkonnast jaganud lugu, mis demonstreerib (võibolla natuke ühekülgselt, kuid üsna naljakalt) KVÜÕA Kõrgema Sõjakooli kadettide intelligentsust, aga pean selle ka kirja panema, sest see annab aluse mõistmaks eilseid sündmusi.
Nimelt tuli minu juurde üks kadett, 9. põhikursus vist, ning teatas, et ta tõi kraadiklaasi tagasi, et ma pangu kirja raamatusse. Otsin siis mina raamatust tema sissekannet kraadiklaasi kohta, aga ei leia. Tüüp kinnitab, et peab olema, ta ise kirjutas. Kontrollin kõik raamatud üle ning korduvalt. Ei miskit. Lõpuks hakkan siis tähthaaval uurima ning eksnäe! kadett V. on välja võtnud objekti "graadiglaas".
Eile siis näitas Andre mulle raamatust jälle seda, et kadett H. oli reedel välja võtnud "Krtaadiklaasi".
Ehk siis sähh sulle Eesti mehelikkuse tulevikku - ohvitseri.

Ahjaa, ma mõistan lõpuks miks Sander nii negatiivne ja viril pidevalt on. Mul õnnestus "käia kilomeeter tema pükstes" - literally, ta võttis mu käest valve üle kuni ma leib=sai, juhul kui või on keskpanga poolt tagatud (elik sissejuhatus majandusteooriasse elik rahvamajandus) kontolltööd tegemas käisin ning kuna ta pold enda vormi kaasa võtnud, pidime riietevahetuse tegema. Ühel meesterahval EI SAA nii väike piht olla. Ime kah, et ta siis ei virise, kui kogu aeg pigistab!

PS. Soovitan kõigil tulla neljapäeval 16.15 Keemia ringauditooriumisse, kus toimub paneeldiskussioon religiooni teemadel, aluseks on võetud South Park ja Simpsonid.

PPS. "Nädala Kaika" auhind läheb jälle mulle, kuna ma unustasin avatud materjalidega kontolltööle materjalid kaasa võtta. Kui asi nii jätkub, hakkan ma varsti ka "Aasta Kaika" auhinnale konkureerima.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets