Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Friday, November 17, 2006

Dilemma

Kui on valida kahe õhtu veetmis mooduse vahel, millest ühele ma olen end pmõtst ära lubanud, aga samas sisaldab see jälle alkoholi ja naisterahvaid (millest ma üritan hoiduda), kas on eetiline ennast valega välja vabandada? Sireli väitel on, kui pisike vale hoiab ära suurema jama.
Aga kui mulle on moraalselt aktsepteeritavad ainult hädavaled, siis kas hädavalena võib võtta valet, mille ainus reaalne kasutegur on enda parem enesetunne ja võibolla mitte raisatud õhtupoolik ning alkoholist ja kõigest sellega kaasnevast eemale hoidmine?
Njah, mul on veel 1h aega otsustada.

PS. "Nädala KAIKA" auhinna annab minust, minu egost ja mu südametunnistusest koosnev komisjon see nädal.... mulle. Põhjenduseks see, et ma üritasin korduvalt töö juures pea ees läbi klaasi minna ning et ma sundisin noorkotka kuuri katusele ronima viskenuga ära tooma.

3 Comments:

At 1:19 pm , Blogger jaanika said...

oh sind pisikest. @ kaigas.
aga mis valedesse puutub.. kas peab tingimata valetama? selles suhtes, et "ilmnesid asjaolud, mille t6ttu ma kahjuks ei saa osaleda" on täiesti t6si, ja sa pole ju kohustatud rääkima oma p6hjustest alati.. igayhel tuleb vahest ette,arvan... ja vähemalt mina olen viimasel ajal avastanud, et see vabandus, mida ma k6ige kergema sydamega aksepteerin on lihtne " ei taha." aga noh ma olen frukt ka vist :S

 
At 12:00 am , Blogger chloe said...

jah Rondz, ütle, et sa ei viitsinud tulla. igatahes parem kui et hakkad mulle näkku valetama.

 
At 2:20 pm , Blogger Ronald said...

@chloe
tegemist polnud üldse selle sinu asjaga.
Tuli välja, et eestseisus oli juba tükk aega tagasi ära otsustanud selle, kes teie peole lähevad ja mingit vaba valikut rebastele ei antudki, et kas nad tahavad tulla, või mitte.
@lendya
õnneks lahenes asi igatpidi positiivselt. ei taha oleks halb öelda, kui juba lubatud on.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets