Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Thursday, November 09, 2006

Kuulsus

Üks "Kaunitaris ja Geeniuses" osalenud tšikk olevat teatanud Kroonikale, et ta on juba kuulsusest väsinud, ütles mulle Aver sekundeid enne, kui me KVÜÕAs ühe ventilaatori plahvatuse saatel õhku lasime.
Circa paar tundi hiljem tantsisin ühe rebasest neiuga, keda ma polnud kordagi varem oma elus näinud, ning korraga, ilma et me mingit vestlust arnedanud oleksime, teatas ta mulle, et "olen kuulnud lugusid sinust ja su sõbrast!"
Karp lahti, kui aus olla, mõned päevad enne olin just sv! Piksarvele ja Helile väitnud, et mina ja Sander saame akadeemilisel maastikul kiiresti kuulsaks (positiivselt loomulikult mitte, arvas Hel).
Pani sügavalt mõtlema, et äkki ikka peaks oma aktiivset tegutsemist tagasi tõmbama.

PS. Kohtume Karika kõrtsis kell 18.00 pärast sõda. Švejk.

2 Comments:

At 8:52 am , Blogger jaanika said...

vaene poisu :D bwhaha.

 
At 3:24 pm , Anonymous Anonymous said...

Tahtsin lihtsalt veelkord mainida, et rõhutasin tookord ka seda, et "there is no such thing as bad publicity". ;) Niisiis, iseenesest olete te ju õigel teel, eksole.

Ahjaa, ja kolmveerand kuus hommikul arvas teie Olderman, et ta ei ole teiega üldse rahul. Miks te ei öelnud mulle, et te ei tohiks juua ja peaksite kained olema ning kodus oma unetunde täis magama, ah? :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets