Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Friday, December 08, 2006

Unknown

Lausa lust on vaadata, kuidas Ronaldi opel laguneb. Eile vahetasime sellel kojameeeste mingit asja või süsteemi. Keerasin isiklikult ühe mutri lahti ja määrisin oma buršui käed ära. Olen siiralt õnnelik, et mul autot pole.
Eile ma avastasin, et olen hirmus inimene. Ma tean, et mõned teod toovad halbu tagajärgi, kuid see ei takista mind neid sooritamast. Seda kurtsin ma pubis Krooks öösel ühele sõbrale. See toimus pärast seda, kui me olime enne tarbinud ühes teises pubis mitmeid kokteile.
Parem mälestus eilsest on see, et ma tõestasin väga lihtsalt ära, et mormooni usku ei saa olemas olla. Ja seda sellepärast, et juut nimega Moron ei saanud maha matta kullast tahvleid koos püha tekstiga, sest juudid ei kirjuta kuldtahvlite peale ega mata neid maha. Nad teevad kullast kuldhambaid või muid asju ja müüvad need maha.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets