Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Thursday, December 08, 2011

Aggressive advertising

Käisin õhtul jalutamas pargis.
Ja tagasi tulles otsustasin midagi magusat osta poest, nt banaane!
Hüppasin kodupoodi, kus kohe sisenedes küsis leti taga olev sikh: "do you want some drinks?" ja enne kui ma vastata jõudsin näitas kellale ja teatas "20 seconds!"
Ma ei jagand kohe biiti ja hakkasin poes ringi vaatama ning kui mu pilk lõpuks kellal peatus (22) ütles sikh üsna agressiivselt: "10 seconds!"
Nii et ma pidin kiiresti kahmama kõige odavama ja parema veini mis leidsin ning olin oma kiiruse, osavuse ja õnne üle väga rõõmus. Eriti arvestades, et järgmine klient enam õlut ei saanud.
Banaanid, loomulikult, jäid ostmata.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets