Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Tuesday, September 13, 2011

Grenadiin ja grenader. Seosed ja olemus. 6 EAP.

Olen alati üritanud viisakas inimene olla. Vahel ei õnnestu huumorimeele tõttu, vahel aga on inimesed lihtsalt ebaviisakad vastu. Nii sai mulle osaks ka täiesti ärateenimatu negatiivne suhtumine üleeile lennukile astudes, kui soovisin stjuuardessile "Happy 9/11!".

Nüüd on ennast Glasgows sisse seatud. Naabriteks Keenia viroloog ja kolm hiinlast, kes õpivad vaba turumajandust. Ma pole veel kindlaks teinud, kas nad on reeturid või õpivad vaenlast tundma. Aga tegelen asjaga. Minu maja asub sisuliselt ühe kiriku ja mošee vahel. Multi-kult! Ja lähim kõrts on Islay saare viskide kõrts, kus müüakse ainult tolle saare saadusi ja väga hea hinnaga.

Veel mainides olemiskohti - keemiateaduskonna taga on väike meelelahutustänav, täis baare ning ka korraliku vanaaegse kinoga, kus näidatakse kordamööda väärtfilme ja slashereid seitsmekümnendatest. Ja ühe pubi nimi on Brel. Jah, seesama Brel. Ja seal on väga odav Laphroig veel pealegi.

Kämpus on huvitava väljanägemisega. Suuremalt jaolt on kõndija ümber võimsad (neo?) gooti hooned. Kõrvale astudes näeb aga tihti midagi, millel on palju sarnasusi 30ndate stalinismiga ja siis ka näputäis modernseid hooneid. Sobib päris hästi kokku isegi.

Kuna koolitegevus pole veel alanud, ei oska selle kohta palju öelda. Minul tuleb kokku neli ainet läbi terve aasta, kõikidel on põhirõhk ise õppimisel. Avaaktus oli väga erinev Eestist. Alustuseks, et rektor tsiteeris kohe algul Monty Pythonit. Pole paha. Aga tegevust saab muidu palju, kes ainult tahab. Ma võtan uuesti poksi üles, oma esimese langevarjuhüppe teen £20 eest ning mind moositi ka ameerika jalgpalli ning sportlaskmist (see nende sport(laste)püssidega - .22).

Ahjaa, kuskil kämpusel nägin ka punastes särkides noori tšikke Che Guevara lipuga Šotimaa sotsialistlikust ühingust (või midagi sarnast?) kes loopisid loosungeid a la "Protest against every cut, we shouldn't pay for their debts!" Kui nad mulle veel ette jäävad saab nalja.

3 Comments:

At 11:13 pm , Anonymous Anonymous said...

Tervitame rõõmuga uudiseid viskimaalt. Pea vastu! Ja joo minu eest ka viskit.

Ma vbl korraldan ekspromptdessandi sinnapoole kevadel. Noh, on ju vaja tulla sulle pinda käima et sa eesti keelt ära ei unustaks, jne. :)

 
At 11:27 pm , Blogger Lembi said...

Kyll on hea, et Sa jälle blogid

 
At 7:34 pm , Anonymous Anonymous said...

Õhh. See anonüümne dessandiplaneerija olen mina. Mona. ;)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets