Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Thursday, October 08, 2009

Vigadeparandus?

On asju, mida ma ei sooviks isegi oma kõige suurematele vaenlastele (Roy Strider, ateismiprofessor, teno ja piimaveok), üks neist on Tartu uue restorani Kung Fu interjöri nägemine. Õõvastav. Kuid parim asja juures on, et antud asutuse menüüs on pilt suurest pudelist, kus on vedeliku sees ussid. All pakkumine:
Vodka with Madu (snake) 4 cl 80.-

Igatahes, ma tegelikult postitan selle pärast, et just helistas mulle pattu kahetsev SSirel, kes teatas, et eilse viisaka joomingu ja kakelungi tulemusena on tal kapi otsa tekkinud 6 õuna.

Käes on ilus sügis. Vihm, lehed jne. Mõnus.

7 Comments:

At 3:29 pm , Anonymous Kärt said...

Ma olen alati arvanud, et Tenol on vastumeelsus sinu suhtes, mitte vastupidi. Ma ei teadnudki.

 
At 6:38 pm , Blogger Merle said...

Ma siiralt loodan, et need õunad kapi otsas ei sümboliseeri midagi vulgaarset

 
At 6:53 pm , Blogger Ronald said...

Mul pole teno enda vastu muud, kui et keegi ei tohi öelda mu lemmik maika kohta midagi iroonilst! See on üks püha asi siin ilmas.

 
At 7:41 pm , Blogger irvikkass said...

Kuna mu tädi tahtis ka õudset kogemust, käisin seal TAAS! Ooooo, õõva - tee lilleline kan-potist!

 
At 5:38 pm , Blogger Sander said...

õunad on reaalsed õunad ja ilmselt naabri puu otsast korjatud või kelleltki vägivallaga ähvardades ära võetud, ma täpselt ei mäleta :)

 
At 11:23 pm , Blogger irvikkass said...

Hesperiidide kuldsed õunad? Tead, söö parem ise kähku ära, kui kellegagi jagama hakkas, siis nendest tuleb ainult jama, ma ütlen sulle.

 
At 12:38 pm , Blogger Ronald said...

Täpselt täpselt, sander sattus deliiriumistaadiumis peale situatsioonile, kus Paris pidi valima ilusaima jumalanna ja tollele õuna andma. Aga siis läks käiku vägivallaga ähvardamise faas ja Sander võttis Pariselt ka tema varuõunad ära.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets