Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Sunday, July 19, 2009

Barbarid ja rosinakook



Varahommik. Umbes kell 13.00 või nii. Näen parasjagu unes, kuidas olen kesklinnas hiiglasliku ehituskraana ära lõhkunud ning sander soovitab mul politseisse minna, et end üles anda. Kuid mina ei saa, põhjendusel, et liiga palju tavotti voolab välja. Telefon heliseb, võtan mobiili vastu ja surun vastu kõrva.
Tädi Telefonis: "Tervist, helistan inkassofirmast XXX, tahame..."
R: "Ma ei lõhkunud ära, kraana läks ise katki."
TT: "Mis kuradi kraana, me tahame Argo Riistani telefoninumbrit."
Sel momendil hakkab mul kumama, et äkki nad ei teagi kraanast. Aga kes kurat see Argo on, ei hüppa kah pähe. Aga riskima kah ei hakka.
R: "Ma ei tea, kus Argo on."
TT: "Mind ei huvita, kus Argo on, ma tahan tema telefoninumbrit."
Nüüd ärkab Ronald üles ja avastab, et ta ei näe seda unes. Ta on voodis ja telefon on kõrva ääres ja mingi tädi nõuab mingit numbrit. Ja ma olen talle just väitnud, et kraana läks ise katki. Kellad? Kellad.


Alkoholismi näitab see, kui kolmanda tsüklipäeva hommikul saadetakse kõige väiksem naabrite käest alkoholi paluma.
Alkoholismi kõrgemat taset näitab, kui tagasi toodud 15 a. vanune poolik plastpudelis Gorbatšovi viin ka ära juuakse.
Alkoholismi väga kõrget taset näitab, kui poest toodud Taurus on pärast seda liiga lahja.

Alkoholismi tulemusi näitab järgmine hommik arsti juures koordinatsiooni harjutuste tegemise ajal toolile vajumine.
Alkoholismi tulemusi näitab paremini see, kui arsti ebaselgelt nägev patsient läbib nägemistesti max. tulemustega, sest õpib kähku tabeli alumise osa pähe.
Alkoholismi tulemusi näitab kõige paremini see, et pärast 2 päevast tuumapohmelli ei jooda 4 päeva.

Professor on loobunud vastuvõtust. Alates kella viiest kostab vaatlustoast, kus see olevus ringi kõnnib, täiesti selgelt vulgaarset sõimu ja sõnu "veel kahed õlled".
Bulgakov inimeseks muutmumisest "Koera südames".

1 Comments:

At 9:16 pm , Blogger Merle said...

Peaaegu sama andeks kui ma unes nägin, et sa üritasid müüa mulle kartuleid kilohinnaga 30 krooni ja ma hakkasin vaidlema, et see on liiga palju kui sa reaalselt helistasid.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets