Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Friday, July 17, 2009

Kõik on makstud, pakkige sisse



Hei hopsti!

Olen täis nagu tint, just jõudsin koju. Algasid Hansapäevad ja täna oli ka glamuurse baari esimese aasta sünnipäev. Koha nimeks Underground. Olen sinna joobnuna kinkinud Lacuna Coili kontsertilt saadud medika.

Igatahes oli neil täna sünnipäev ja selle puhul keerutas plaate Onu Bella. ka oli viktoriin. Võitsin sitaks auhindu: Johny Walkeri särgi, kolm Jägermeister`i ripatsit, paar tasuta jooki. Iga auhinna vastuvõtmisel pidin särgi seljast võtma millegi pärast ja Onu Bella ütles, et mul on kena keha ja lubas mulle teed välja teha.

Hommikul lähen trenni ja siis algavad mu 12 tervist kahjustavat vaba päeva. Üritan matkama minna kuhugi, kui kaineks saan.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets