Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Monday, December 18, 2006

Kas teid huvitab ornitoloogia?

Päeva phun:
A pirate walks into a bar and orders a pint. The bartender looks at him very closely for a while and asks: "Sir, I don't know if you've noticed, but there seems to be a steering wheel in your pants."
"Arrgghhh, I know, it's drivin' me nuts!"

Järelvaade eelnevale nädalale ning nädalavahetusele on positiivne - suutsin ennast õppima sundida nii, et kõik asjad ei jäänudki viimasele minutile. Muidugi esines ka minu suur lemmik selles elus siin imetabases maailmas -
paradoks. Nimelt ladina keele tööst, mille pärast ma kõvasti pabistasin ja mida õppisin, kukkusin ma kolinal läbi. Aga sotsioloogia, mida ma vat et ei puudutanudki, sain ma peaaegu maksimumi.

Nädala sees sai paljugi enda jaoks lahti mõtestatud. Näiteks et
Schilleri ja Goethe vastandamine on ebaõnnestunud (I. Vene väide) ning ka nii mõnedki personaalsed küsimused.

Reedeõhtune konvendi jõulupidu oli üks viimase aja ägedamaid ak! sündmusi. Tunnustan sügavalt seltsivendi, kes Rüütli ja minu luuleduelli olid nõus rahumeelselt kuulama ning meile sisse ei andnud (vähemalt mitte selle eest). Sai ka ära tõestatud lipusüsteemi alternatiiv praktikas.

Laupäevasel maleturniiril saavutasin ma auhinnalise ning kõrge
Kolmanda koha. Neljast osavõtjast. Sv! Römeri üleolek teistest mängijatest oli selge, eriti kurb oli minu jaoks moment, kui ta teatas mulle pärast minu teist käiku, et: "Matt 13 käiguga!" Ta küll eksis umbes 5 käiguga (minu kasuks), kuid tulemus oli siiski minu jaoks õõvastav.

Laupäev jätkus hubase istumisega minu maakodus Taevaskojas, kus Your's Truly ning Riia Anastaja kaaslasteks olid veel Jameson, Sandra, Glen Talloch ning natuke õlut. Õdus õhtu sai veedetud kamina ees diskuteerides filosoofia ning religiooni üle. Mind tegelikult paljuski üllatas (positiivselt) mu kaaslaste religioosne maailmavaade. Eriti Jamesoni oma. Mõne jaoks alljärgnevatest lõppes see õhtu muidugi teistest negatiivsemalt
. Seda kinnitavad purunenud lambid ja väljendi "kell mees" tõsine üleekspluateerimine.

Ja täna, esmaspäeval, avastasin ka mina, et ma ikka olen kell mees. Oma tavalises asjade edasilükkamise harjumuses olen ma laagri korraldamise nii osavalt edasi lükand, et nüüd on mul korraga kiire. Mine kella!

Aga muidu on elu ilus, päevad pole enam vennad, alati on järgmine sündmus, moment, kohtumine, mida oodata. Pealegi läheb täis hoos reedese karskluspeo plaanimine. Tuleb aint Ülikooli laboris ära käia. Mwahahahaha!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets