Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Saturday, July 26, 2008

Dilemma nr. 1

Kuigi mu juulikuu on möödunud kõige huvitavamete neiude ja noormeeste seltsis tehes kõige huvitavamaid asju, ei ole mul kuumadel suvekuudel röökida muust kui televisioonist. Nimelt sattusin ma eile peale saatele Õige Valik (mida nüüdsest toetab oma häälega minu lemmiku, Anu Saagimi, asemel oopis Mirtel Pohla. Mirtel, Mirtel, mida sa teed?).

Natalie ja Malle vahel pidi valima Priidik. Natali oli selline natuke kogukam jutukas tšikk, Malle aga blond normaalsemas kaalus tagasihoidlik neiu. Priidik, kes stereotüübina sobiks selliseks tubliks Eesti soost ehitajaks või notariks, pidi nende vahel valima. Priidik saabus õhtul hotelli vestibüüli, nokats viltu pääs ning teatas:
"Ou, enne kui ma otsustan, tahan veel ühte asja teada!"
"No mida? (äää?)"
"Kas te tatti ei taha panna? Nagu omavahel?"


Miks, oh miks ei või mind tabada random kuul just õigel hetkel?

1 Comments:

At 3:25 pm , Anonymous Anonymous said...

Esteks, "Õigele valikule" raiskas oma hääle teine Anu, Anu Lamp.
Teiseks ja muuseas, Malle töötab lounge'is "Beer Colors" ettekandjana.
Kolmandaks, see episood, ainus, mida ma vaatama olen sattunud, andis väga ülevaatliku pildi telemaastikust tervikuna ja tõestuse sellest, et de Sade'i justine'lik voorus jääb alati kaotajaks. Sedakorda nokamütsidele.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets