Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Sunday, June 08, 2008

15116

Eile oli Rakveres punklaulupidu. Iseenesest oli tegemist väga laheda üritusega. Kohal käis isegi preisdent, valged tossud jalas. Pidas mingi ebamäärase kõne. Süüdati tuli ja lauldi "Anarchy in UK"-d. Väga hästi kusjuures. Edasi esinesid koorid valitud lauludega erinevate Eesti punkbändide repertuaarist. Pilet oli sada krooni, burks 35 ja jookidest ma ei tea, sest olin kaine autojuht. Mulle teatud isikud istusid katki mu päikeseprillid, millest mul põrmugi kahju pole. Üritus oli suurepärane.

Kuna ilm oli külm, keegi (ilmselt juudid) olid ära varastanud 10 kraadi lubatud temperatuurist, ei jäänud kontsertit kuulama. Läksime Liisiga mingisse diner`isse sööma. Koht oli urgas. Keegi magas seal ühe istme peal ja seda ei saa talle pahaks pann, sest iste oli nahkkattega ja võrdlemisi pehme. Peale ühekordset väljaviskamist tuli ta tagasi ja istus otse meie vastu. Küsisin, kas ta lahkuda ei soovi. Soovis küll.

Nüüd olen tagasi Vanalinnapäevade staabis ja tegelen manustamisega.

Parimat

1 Comments:

At 11:58 pm , Blogger irvikkass said...

Üsna tõenäoline, et prillidele sai saatuslikuks üks pisikene kips...

Samas jääb see siiski üheks neist elu suurteks mõistatustest.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets