Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Thursday, May 15, 2008

Frickin' A!

Verivorstid - Turuhoones Rakvere letis 13 kr 1 pakk elik 500 gr elik 5 vorsti. Kaubamajas pold midagi peale päkapikuvorstide, mis näevad välja tõesti, nagu nad oleks päkapike soolikatest tehtud. Hea õlle auhind, milleks on Staropramen, läheb seega - Mulle. Nüüd on vaja ainult pohlamoosi ja Wokipanni.

Valimistest (sest poliitika on meile kõigile oluline, eks ja teid kõiki huvitab mida mina arvan) - valisin oma kandidaadi. Pereat Obama, Clinton ja see republikaan, kes nagunii ei võida nii et mul pole ta nimi isegi meeles! Toetage:


15.05-19.05 Warszavas, millest tulenevalt: "Ole tööl hoolas, muidu läheb nigu Poolas!" teatas üks teatav n-ltn eelmine aasta 2 päeva enne, kui ta 2,4 promillise joobega töölt lahti lasti (meie saavutasime ainult 2,0 promilli ja töö jäi alles, nii et tal läks halvemini kui Poolas).

PS. Eriti usaldusväärsed uuringud väidavad (ma kuskilt lugesin), et Super Mario on labinisti seksuaalne mäng, Mario ise kujutab mehe suguelundit. Suuremaks muutumine ja mööda torusid üles-alla libisemine jms. Võdin.

6 Comments:

At 11:14 am , Blogger Sander said...

kle libu, mina ütlesin sulle, et vaata turuhoonest neid vorste. kuna mina käin seal sinki ostmas, siis tean nii mõndagi, nii et õlu siia egoist!

 
At 11:33 am , Blogger Ronald said...

Õnneks ma unustan viie minutiga ära kõik mis sa räägid, nii et me ei saa kuidagi tõestada, et sina seda mulle väitsid. :-)

 
At 11:42 am , Blogger Sander said...

a kui ma sulle paar täit vasta vahtimist annan?

 
At 11:50 am , Blogger Ronald said...

Tule, Poolas võid anda. Või oota, sa ei saa tulla ju? Kurb. Ma oleks hea meelega Poolas sult ühe tou võtnud ja siis sulle otsa veel kümma head õlut kah välja teind. Aga nüüd on nigel lugu.

 
At 12:21 pm , Blogger Sander said...

ma olen kehvik, ei saa tulla :D

 
At 7:43 pm , Blogger Sandra Falke said...

tegelikult läheb pool õlut hoopis mulle. sest ma olin ka.

aga puhvertsoon väljendub selles, et me lähme hoopis Sandriga pubisse ja ostame õlut ja rantime koos. Great success!


PS Ron - igatsen juba. :P

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets