Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Tuesday, April 15, 2008

Miks

helistate Teie mulle just siis ja kutsute mind välja, kui ma olen otsustanud, et ei lahku teki alt ja õpin menetlusõigust kuni mänguteooriat hakkab kõrvadest välja ajama? Ja siis kui mina Teid välja kutsun, saite Te just teada, et Teie girlfriendi/boyfriendi koeral on vähk?
Teie all mõtlen ma oma sõpru. V.a. Sander, sest tema läks poole cage rage´i pealt minema ja ma pole kindel, kas teda ikka enam oma sõbraks tunnistada.

Tundub, et minu lootus poliitilisele diskussioonile, mis selle blogi poliitikataevasse keerutaks ja minu ülimalt erudeeritud arvamused Postimehe esiküljele paiskaks, jäi tulemata, sest vaidluspartnerid ei vasta. Moraalne võit? Ei, ainult kuulsus ja koht järgmises parlamendis on mu eesmärk. Sellepärast tulebki nüüd random otsingusõnu kirjutada, nagu ntx: purssui, kotlet ja antisemitism.
Mingis postimehe arvamuskirjas oli keegi keskkooli abituriendichick liigitanud eestlased klassidesse hariduse alusel, et keskharidus on keskklass jne. WOhoo! Olen poolel teel kõrgklassi! Samas on veerand Pirogovi tavaseltskonnast kah kõrgklassist nii, et...

Rohkem austust ja tähelepanu, seda on vaja õppida osutama.

Ja loomulikult, pidage meeles:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets