Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Wednesday, April 25, 2007

Nojah, siin ei julge midagi öelda enam, tembeldavad kohe elemendiks ja kutsuvad rahvamaleva arreteerima. Ma tahan ka seda raamatut lugeda, millest Ronald siin nii vaimustunult kirjutab. Oleks, et inimene loeks raamatu läbi, aga tema loeb mingit lugu, hakkab siis naerma ja pillab raamatu maha. Sellise teguviisi tulemus on see, et ta kaotab järje ära ja peab otsast peale lugema hakkama. Vast saan täna õhtul siiski šedöövri enda valdusse.
Käisin täna eesti keele loengus. Igav oli. Õnneks olin ma eilsest veel aromaatne ja lõbustasin ennast sellega, et lällasin mingi seltskonnaga tagumises pingis. Asjal on muidugi kahjud küljes, sest lubasin ennast mingi kalendri tarvis pildistada. Minu arust on häbiväärne, et loeng hakkab kell 10. Isandad ei ole selleks ajaks ennast veel välja puhanud.
Aa, siin kohal väike abipalve. Nimelt üks armas sinine žiguli, millega me lendamas käisime, on sattunud jõhkra rünnaku ohvriks. Mingid vitupead on lõhkunud ära siksi klaasid. Auto seisis kohas, mida enamus tunneb nime "zavoodi taga" all. Kui keegi sellest midagi teab, palun kohe mulle või Ronaldile teada anda, et näopeks ikka elementideni jõuaks.
Vahelduseks võite mängida seda mängu: http://emuse.ebaumsworld.com/games/play/1140

1 Comments:

At 3:04 pm , Blogger Märt said...

Harjuklane tegi.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets