Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Tuesday, March 13, 2007

Irony: The Second Coming

Mis on iroonia?



Iroonia on ka see, et hea inimene Maarja leidis üles mu rahakoti koos allesjäänud dokumentidega ning toimetas selle Krooksu. Krooksu omanikud olid selle aga ära visanud. 5+

Aga see, et Sander käis solaariumis ning kattis oma silmad kinni mingite väikeste nubludega, mis kippusid ära kukkuma, ei ole iroonia. See on kõige puhtam Nädala Kaika tegu. Sest selgus, et antud nublude näol oli tegemist nibukaitsmetega.

Pühapäeval käisin jälle jõusaalis üle pika aja. Mitte, et see kuidagimoodi kasuks oleks tulnd, sest pärast veeti mind mäkki, kus Noor purkse välja käristas.

Tallinna reis oli ülikõva. Ma ei oodanud Stalkerist nii palju kui sain. Kes on "Väljasõitu Rohelisse" lugenud niong "Stalkerit" näinud, teavad kui rasked need teosed on, sisuliselt ma mõtlen. Aga NO99 oli etenduse lahendanud psühhedeeliliselt, vahepeal isegi absurdi piirimail. Ja see töötas. Pärast sai Keki, Olevi, Kaksikute, Väikse Markuse ning Jussiga õhtu linnapeal veedetud. Värskendav. Kingituzzed! Millegipärast oli vaja ronida ka okastraataiaga piiratud territooriumile. Ma tõsiselt imestan, et mul kõik riided terveks jäid. See uus pubi Hades on mõnus, selline nagu Krooks oma tippaegadel oli: odav, hea teenindus, hea ja vaheldusrikas teenindus ning mõnus seltskond. Ainult et asub kuskil pärapõrgus, Kalamaja kandis vms.

Laupäeva õhtu oli kodune, mõnus, soe, nii füüsiliselt kui vaimselt. Njah, eks ma olen sisse võetud ikka üsna sügavalt.

Momendil siis 2 tundi tööpäeva lõpuni, vahin Cranberries'i muusikavideoid ning mõtisklen selle üle, et peaks Gaiuse Institutsioone lõpuks lugema hakkama. Aga tuju on hea, meel rõõmus. Homme ostan Type O Negative'i piletid ära.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets