Dilemmad, deliirium ja 77 LATi.

"Nii, kes teab mis on asimuut?"

Thursday, December 17, 2009

Ilm on hukas

No maailm on ikka täitsa hukka läinud! Tahtsin osta teksapükse, tavalisi siniseid teksasid. Ja mitte üheski poes ei ole tervet paari. Miks ma peaksin maksma raha, et osta poest auklikud püksid? Sellepärast ma ju uusi osta tahangi, et ilmselgelt on minu omad katki kulunud, aga ei, no ei ole korralikke vanamoodsaid teksasid. Ikka eest katki ja tagant kulunud ja mingite pede-vidinatega... Lõpuks siis leidsin ühed, mis kõige vähem kahjustatud olid- näevad välja nagu oleks auto järel lohisenud. Aga selles poes olid need kõige tervemad ja ilma mingite värdjate lisadeta. Muidu käi katkiste pükstega nagu sant, ilmarahvas irvitab... Mina sellest moest aru ei saa, aga eks ta üks pedevärk ole ka.

2 Comments:

At 10:17 pm , Anonymous Keiu said...

Sul jääb 40-50ndatel sündinud põlvkonna kõnepruugist (näiteks minu isa) puudu viide sellele, et "Eks see homode värk ole ju nagu haigus. No mitte nakkushaigus, aga ikkagi- haigus."

 
At 10:18 am , Anonymous Anonymous said...

Täpselt sama probleemi ees olin suvel. Mul jäid ostmata. Kust lõpuks said?

Peale kõrge kulumisfaktori on neil tõesti pandud sätendavad asjad külge, või siis suured logod või firma nimed. Tagasihoidlikke, klassikalise pükse otsi tikutulega. Ennem leiab Zavoodist endale abikaasa....

Röm

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Niipaljusid inimesi on KaPo asunud jälgima:

Ticket broker Yankees tickets